Шымкенттіктер цифрландыру жүйесін кеңінен қолдануда.
Алғашқы нысан «І-көмек 109» орталығы. Былтыр маусымда іс ке қосылған орталық қала тұрғындарына тәулік бойы қызмет етеді. Айтулы орталыққа сенім артқан қала тұрғындары , әкімдік, жауапты мекемелердің табалдырығын тоздырмай, «І09» нөмірін теріп барлық шағымдарын жеткізеді.
Сонымен қатар, баспана кезегіне тұру, тұрақты жұмыс іздеу мәселелері бойынша «І-shymkent» жобасы көмек көрсетеді. Нақтырақ айтқанда, көптеген ызмет алуға мүмкіндік бар.
Цифрландыру саласында атқарылған жұмыстарға шымкенттіктер оң бағасын беруде.
Тұрғын: «Не деген шапшаңдық, затымды жоғалтқанда, 109 Ай көмекке хабарласқан едім, тауып берді, рахмет үлкен».
Бүгінде сан-алуан , оның ішінде мемлекеттік қызметтің көп түрін қала тұрғындары үйде отырып алуға мүмкіндік алды. Мұнымен шектелмейміз цифрландыру саласында халыққа қолжетімді қызмет түрлерін ұсыну бағытында жұмысты жалғастырамыз дейді жауаптылар.
Шынар Оразова