Қазақстан темір жолы тариф бағасын көтеруді жоспарлап отыр. Бірақ жолаушылар емес, жүк тасымалы үшін. Өйткені, көрші ел санкцияның астында қалғалы компания біраз табыстан қағылған. Яғни, Ресей алқылы жүк тасымалы транзиті 43 пайызға азайып отыр.
Сондықтанғ Ұлттық компанияның қорындағы қаржы сарқылып барады,- дейді басқарма төрағасы. Тіпті, жұмысшылардың жалақысын қазіргі деңгейде сақтап қалу үшін Үкіметтен қосымша 90 миллиард теңге сұрамақ.
Әрі шығынды өтеу үшін жүк тасымалы тарифтерін көтеруді жоспарлап отыр.
Шынар Оразова