ОҚО-да бөлшек саудадағы сапасыз қызметке қатысты 120 шағым түскен

284

c'cЖыл басынан бері тұтынушылар құқығын қорғау департаментіне бөлшек сауда нүктелерінің сапасыз қызметіне қатысты 120 шағым түскен. Сала мамандары осы тектес олқылықтардың жыл санап көбейіп отырғанына алаңдайды.

Мәлесен, былтыр ықылассыз саудагерлердің әрекетіне қатысты 900 арыз қаралыпты. Былтыр тұтынушылар құқығын қорғау саласының мамандары облыста 2000-нан астам нысанда тексеру шараларын жүргізген. Нәтижесінде 1500-ден астам тұлғаға қатысты әкімшілік шаралар көрілді.

Айыппұлдың жалпы сомасы – 50 млн теңге. Айта кетейік, қызметтер мен тауар сапасына қатысты шағымдар Шымкент қаласында 21-02-97 телефоны арқылы қабылданады.